onsdag 7. juli 2010

Mann for sin hatt!


J
eg har en egen modell på kommoden - fin ikke sant? Men hatten den er nok til meg - solbeskyttelse er lurt! Siste rest av nødvenige (!) innkjøp til ferien er gjort. Sommersalget fristet meg i dag, så to herlige kjoler,en bukse og en tunika henger nå pent i skapet...




Vi skal ha Norgesferie og en utenlandstur i sommer - tror det blir litt andre klær på ferien her hjemme altså! Trondheim og Vestlandet står for tur om en uke. En uke i Portugal etterpå vet jeg blir helt herlig!


God onsdagskveld!
Klem Ellen

3 kommentarer:

Stine sa...

Oi, så moro å finne flere fra Sarpsborg da. Hvor bor dere? :) Ja, der er jeg også innom når jeg kan! Synes generelt utvalget er bedre i Sarpsborg enn i Oslo, og så er prisene mye finere :)


Klemmer

Maruska sa...

Heisann :)
For en stilig hatt. Har alltid likt slike. Så mye fint du visecredessr her på bloggen din.
Tusen takk for kjempe koslig hilsen inne hos meg.

Ønsker deg en nydelig sommerdag!
Klem Marie :)

yanmaneee sa...

mbt shoes
off white shoes
nba jerseys
yeezy shoes
yeezys
nike air max shoes
curry shoes
golden gooses
off white clothing
reebok outlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!