torsdag 25. november 2010

Ønskeliste

Det er to måneder til vi flytter, men jeg har allerede brukt mange timer på planlegging av innredning og diverse større og mindre endringer vi bør gjøre. Og det er så morsomt!Men litt utålmodig er jeg nok... Så jeg har har likesågodt satt sammen en egen ønskeliste jeg da, i tilfelle noen nære og kjære titter innom og trenger noen tips til julegaver!

Denne sofaen er så fin! Den ser myk og deilig ut, og sjeselong må vi ha; ikke flere bein på bordet, takk:) Det gjenstår og prøvesitte denne altså. Sofaen heter Kivik, og er fra Ikea. Noen som har erfaring med denne?
Bilde lånt her

Jeg håper vi får plass til en liten øy på kjøkkenet, denne synes jeg er fin - kanskje blir den svart...?


Bilde lånt her

To sånne takk!


Bilde lånt her


Og så vil jeg han en kul lampe over øya mi. Denne tror jeg at jeg fint kunne hengt opp ja!




Bilde lånt her

Ja, ja, vi får se om noe av dette finner plass under treet i år da!

Fin torsdag!
klem Ellen




Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!