fredag 31. desember 2010

Godt nytt år!

Bloggåret mitt startet så smått i mars måned. Lenge hadde jeg da smugtittet på andre interiørblogger, og var veldig imponert over alle herlige, inspirerende og nydelige hjem jeg så, og ikke minst de utrolig mange, kreative sjeler som finnes! Jeg har nok ikke den samme kreativiteten som mange andre her inne, men jeg deler ihvertfall gleden over interiør og hva det gjør med hjemmet man bor i.

Jeg gleder meg enormt til året som kommer - for vi flytter i hus! I det siste har min bloggeånd, vært ganske fraværende, natulig nok, men regner med at jeg kommer sterkere tilbake!

Ønsker alle som har vært innom meg i løpet av året,

et riktig godt nytt år!!



klem Ellen

1 kommentar:

Jennys fire vegger sa...

Oj, blir spennende å følge deg i nytt hus! :o) Godt nytt år til deg og dine!

Klem Jenny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!