torsdag 25. mars 2010





God ettermiddag!



Torsdag allerede, arbeidsdagene flyr som dere sikkert kjenner til!

Kvelden skal tilbringes i sofaen med beina høyt og en
kopp te.

Jeg er ingen god fotograf

og bruker et billig
digitalkamera til å knipse med.

Bildene mine er ofte tvilsomme og kornete...

Ønsker meg et speilreflekskamera,

men det spørs vel ikke om jeg burde kurses
i
fototeknikk også - hi-hi!!

Viser noen bilder av en lampe jeg liker veldig godt

Svart
er veldig meg, men det kan bli litt hardt noen ganger,

så de
myke formene den har gjør den

nesten perfekt synes jeg!!





6 kommentarer:

Anonym sa...

Flott blogg!! Stå på videre :-)

Anonym sa...

Hei Søster! ;) fått seg blogg ho se ! Veldig søt da :) Gratts!

Minmill sa...

Velkommen til den fantastiske bloggverdenen. Det ser ut for meg som du har mye å fare med ut fra det lille jeg ser her inne hos deg. Ser du skriver litt om kamera og fototeknikk. Jeg kan iallefall anbefale speilrefleks og et aldri så lite fotokurs. Det gjør det 10 ganger gøyre å blogge når bildene er fine og freshe. Bilder tiltrekker seg lesere også.
Du sier du liker svart og at det kan blir litt hardt, men jeg synes noen svarte detaljer i interiøret er veldig flott. Det lager litt prikken over i'en synes jeg. Så heldig du er som fikk den skole stolen. Tenk at den damen ikke visste at hun faktisk kunne fått noen hundrelapper for denne. Men det var bra for deg. Den er kjempestilig.

Lykke til med bloggingen og stikk gjerne innom til meg så mye du vil. Klem Minmill

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer! Er spent på min fortsettelse her inne, foreløpig er det sååå gøy:) Satser på nytt kamera i løpet av sommeren! Titter gjerne innom deg:)
Klem

Anonym sa...

Hei du!! Jeg har vært inne på bloggen din flere ganger siden igår, synes den er kjempe bra :) Du får frem masse bra i bildene dine... fortsett å blogge!! Stor klem fra C

Anonym sa...

Fantastisk bra blogg!!!Veldig fine bilder,liker at du blander gammelt og nytt!Du har utrolig bra smak!Dette må du bare fortsette meg,legg gjerne ut flere bilder av vesker og klær også;)Gleder meg til å følge deg:):)
hilsen fra solkula:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!