tirsdag 27. april 2010

Hele kjøkkenet



Kjøkkenet var nytt da jeg flyttet inn i leiligheten for to år siden.
Innredningen, gulvet, taket og veggene var pusset, malt og helt nye.
På benken står krydderet i en kurv fra House Doctor,
Norgesglass med frokostgrøt, salt og mel. Lett tilgjengelig og fint å se på!
Jeg synes det var utrolig deilig med et fresht kjøkken og ubrukte hvitevarer når jeg flyttet inn. Benkeplaten i eik var lakket i flere lag, men tror ikke det egentlig er riktig behandling for den. Platen begynner i allefall å bære preg av bruk, så noe må gjøres snart....
Vaskemaskin
på kjøkkenet er ikke optimalt, men heller det enn å gå fem etasjer ned med klesvasken!!









Litt vårlige blåhvite kjøkkenhåndkler er koselig!





I utgangspunktet liker jeg kjøkkenet og den litt romantiske landlige stilen det har, men jeg ville valgt noen annet om jeg fikk bestemme selv. Da hadde det blitt mer industripreg over det, med en glatt og kanskje blank innredning med en svart eller hvit benkeplate, åpne hyller og et lyst gulv.

Tror jeg da...!!


-E-




Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!