søndag 25. april 2010

Lysfat får man aldri nok av....

Dette var planen min med kakeformen jeg fant på fredag, riktignok enkel og ikke så original...! Men deilig med litt nytt!! Peonen lever fra forrige uke, må si det er en takknemlig blomst. De har stått i samme vann i en uke og er fortsatt friske i fargene, ingen blader har blitt mistet heller. Det er bare en av blomstene som har sprunget ut, men synes de er vakre uansett jeg!!

Har knytt litt hyssing rundt lysene. En enkel, liten
vri dere sikkert kjenner til!!



Den lille vasen har jeg tre av, en litt større enn de to andre. De er kjøpt på Shabby i Oslo for noen år siden. De bruker jeg ofte til resteblomster, eller når blomstene synger litt på siste verset:)

Vi skal nyte indisk mat i kveld, nam-nam!

God søndag!!

-E-

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!