søndag 11. april 2010

Ram det inn



eller la det være.
Har fått mange spørsmål om det er en mening med at rammene er tomme. Mening? Så klart! Ihvertfall foreløpig! Synes rammene er fine i seg selv, så de får henge slik en stund til tror jeg. Rammene er kjøpt kjempebillig på Bruktbutikken "min". Jeg synes det er vanskelig med bilder, så veggene er ganske tomme her.

Men dette henger bildet henger oppe. Litt nostalgi, fordi jeg er den lille jenta i rød kjole!



Bildet er malt av en relativt kjent kunstner, ihvertfall her på østlandet; Walter Aas.
I betaling for å stille som modeller, fikk jeg og min venninne hver vår melkerull og 5kr
Det var ikke så værst for en seksåring den gang:)


God søndag i nydelig vær!!



-E-

1 kommentar:

Kristins Hus sa...

hei!!
Takk for hilsen:-)
Så fint du har det!! Har slike rammer jeg også, lurerpå om jeg skal henge dem opp....
Ha en fin dag
Kristin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!