fredag 14. mai 2010

På hylla




I en liten potteskjuler fra Lilla, oppbevares teutstyret klart til bruk.
Sil til fersk te grums, teholdere, rørepinne til honning og en knusepinne til morteren min.
Men den hører egentlig ikke hjemme oppi her....









For tiden er det indisk Chai te med litt varm, skummet melk som er favoritten. Den er litt lett krydret og søt på en gang.

Enda en deilig fridag, solen viser seg fram litt innmellom og det er herlig!

Utenfor blokka vår er stillaset snart på vei opp.
Her skal alle vinduer skiftes ut, fasaden skal renoveres og balkongene skal bygges ut. Tror det kommer til å bli veldig fint, men hele sommeren blir vi sittende fast her inne uten mulighet for tid på balkongen og lufting på varme sommerdager...
Grøss, jeg gruer meg litt til dette altså...
Og i slike stunder blir husdrømmen enda sterkere, får lyst til å hoppe ut i det og kjøpe et hus med det samme!


Ha en fin fredag - jeg tar meg en lang surferunde på finn.no nå!


Klem E

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!