fredag 18. juni 2010

Fredagsklart!

Her er det nå bare å legge seg til rette og innta fredagskvelden i vannrett posisjon! Jeg gleder meg til en lang bloggerunde! Tv, Pc og stuen har jeg helt for meg selv i dag... Men skulle helst hatt H her, selvom alene tid også er bra!




Stuebordet er fra Ikea, husker ikke hva det heter, og vet ikke om det kan kjøpes fremdeles. Bordet er praktisk med ekstra ileggsplate, plass til masse ting oppi og magasinholder under! Er litt lei bordet (huff...), mulig det skal males etterhvert. Telysholder fra utrolig kul interiørbutikk; Jane Doe!

God fredag -og god helg!

Klem E

4 kommentarer:

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Herlige fredag!!!
Jeg har også inntatt vannrett posisjon i sofaen, og har de samme planer for kvelden om deg :) Mannen er borte, så endelig en kveld uten lyden av vepsebol i stua (les fotball vm).. Gutta sover og jeg nyter melissa horn på spotify, boligpluss og finfine blogger - sånn som din!!!
Kos deg i kveld, snuppa!
klemklem

Hanne Mette sa...

Likte godt gulvtepet ditt jeg. Hvor har du kjøpt det? Har inntatt sofaen jeg også. Mannen er på blåtur med jobb så jeg er alene til i morgen. Da er onepiece og potetgull som gjelder. Herlig! Ha en fin fredagskveld.

Haust sa...

Ah, eg har også ein herleg avslappande fredagskveld framfor meg! Eg skal starte med ein kaffe og nasen i eit nytt interiørblad. :)

Ha ei god helg! :)

Christina Mari sa...

Kos deg masse! Her er det også sofakos,tvtitting & bloggrunde,å jeg kooser meg.
Ha en vidre fin fredag & ei super helg.
Klem fra Christina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!