onsdag 9. juni 2010

Puteparken er komplett...

...nesten ihverftall! For jeg får aldri nok tror jeg...! I forrige uke kom pakken jeg har ventet på, salg hos Ellos Home er gøy! Utrolig hvordan puter forandrer inntrykket i stuen, det vet dere jo alt om!? Sommerfuglen digger jeg, den tror jeg kommer til å bli varig...! (Er flere bloggefrøkener som har denne puten i samlingen, så jeg er rett og slett en copycat...)



Det ble bare svarthvite putetrekk i denne runden. Har vært på jakt etter enkle, rene puter så disse var midt i blinken. Nå når sommeren er her burde jeg kanskje hatt litt mer sommerlige tekstiler inn i stuen, men jeg synes allikevel disse svarte og hvite er lette og friske.
Men tror jeg skal prøve å finne en pute eller to med litt farger, i pastell kanskje?

Klem E

7 kommentarer:

Malin sa...

Puten var kjempe fin. Sommerfugler er jo så skjønne :)Likte at den var i svart hvitt.

Hanne Mette sa...

Disse har jeg også i stuen for tiden synes de er kjempe søte. Og absolutt sommerlige med sommerfugler og allting!
Ha en fin onsdag!

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Jeg elsker rett og slett sommerfugler :) Søt og sommerlig pute og finfin putesamling!!
Ha en strålende dag, søta!

ROSALIGA ♡ sa...

hei!
Så koselig og takk for link ;) Jeg er helt enig med deg... Sorte og hvite puter er enkelt og lekkert. Jeg elsker interiører i sorte, hvite og naturlige farger, men heldigvis kan man fint pynte med en fargerik pute eller to. Jeg har putedilla selv og elsker puter i alle fasonger og varianter... Fin kveld til deg!
klem Randi

Frida sa...

Vilken fin samling av kuddar! Pastell är ju alltid fint till sommaren. Fördelar med kuddar att man kan variera sig i oändlighet. Trevlig kväll!

rotoath sa...

replica bags in uk replica bags hong kong replica prada nylon bags

Unknown sa...

click here now next page click this link here now look what i found go now browse around these guys

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!