søndag 26. september 2010

Endring

Noe nytt har funnet sin plass i stuen. Ikke nytt egentlig da, bare hentet
fram fra glemselen! Stripete stofftrekk til min Ektorp ble kjøpt inn da jeg bare eide en sofa. Nå har jeg to, men det produseres ikke lenger striper til treseterene... Ja ja, striper i hele stua hadde kanskje blitt litt stressende uansett!






Så nå har vi en stor, hvit og en liten, kledd i striper. Foreløpig synes jeg det er deilig med litt endring. Blir en helt annen stue og det føles fint nå!





Beklager bildekvaliteten. Mitt lille digitalkamera sliter med motlys og mørke gjenstander - og jeg klarer ikke rette det opp i redigeringsprogrammet! Kjære julenissen; jeg ønsker meg nytt kamera!

Ha en fin søndagskveld!
Klem Ellen

3 kommentarer:

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Fin fint!!! Deilig med noen endringer -det trenger ikke alltid være så store heller.. Ekstra god følelse er det når man kan hente godbiter fra "glemselen"!!

Ønsker deg en god uke Ellen!!!
SMIL og KLEM Carina

Lottemora sa...

Kjempefint dette trekket.

Klem fra Lottemora

jasonbob sa...

curry 7 shoes
longchamp
jordan shoes
supreme
spongebob kyrie 5
golden goose shoes
kawhi leonard shoes
supreme
balenciaga sneakers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!