søndag 22. mai 2011

Hylle

Ny hylle på kjøkkenet.

Vi har egentlig mye skapplass, men jeg  synes den ene veggen var litt naken. Hyllen rommer praktiske ting som er kjekt å ha lett tilgjengelig. Hyllen er litt industri, og jeg synes den passer så fint mot den gamle rupanelen på kjøkkenet vårt.




Nå venter jeg bare på å finne et lite kjøkkenbord som skal stå mellom de to Ingolfene. Ikke lett å finne et som er gammelt, litt slitt og brukt, i treverk, og som ikke er for stort!


Ps. Hyllen er kjøpt på Clas Olshon



God søndagskveld ! 
klem

3 kommentarer:

Linda - HJERTEHUSET sa...

Kul mix synes jeg, tøft:-)
klem

i mitt lille rekkehus sa...

Koselig blogg du har:) Legger meg til som følger!!

millandante sa...

Vilket jättefint hem du har och så inspirerande blogg!!

Så snygga de stolarna, de hade gärna fått flytta hem till mig också!:)

På återseende, jag blir följare direkt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!