onsdag 20. juli 2011

Lampejakt

Vi er i full gang med oppussing av soverommet, det vil si; det er snart klart for innflytting! Jeg har startet letingen etter ny taklampe, men det blir visst ikke lett. Jeg vet egentlig ikke helt hva slags lampe jeg vil ha nemlig... Vi har malt en vegg grå, ellers blir det lite farger, hvite skap og kommoder.

Her er noen jeg liker!!
 Maskros fra Ikea, den minste.

 Leran, også denne fra Ikea.

 Tine K sin fantastiske nydelige pendel.



Forslag tas i mot med takk !

Klem!

2 kommentarer:

Høytrykk sa...

Vi har en som heter Hærva fra Skeidar, du kan se bilde av den her: http://hoytrykk.blogspot.com/2011/03/pa-kammerset.html

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Så deilig at dere snart er ferdig!
Fiine lamper, Ellen! Ønsker meg nye lamper både her og der i huset -thihi :)

Nyt sommerdagen!
klem Carina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!