onsdag 10. august 2011

h a n d l e l i s t e

Når oppussingen vår nærmer seg enden - i løpet av neste uke, så må det store varehuset besøkes. Vi har ikke klesskap på soverommet vårt fordi vi har revet de gamle innebygde skapene der, så det trenger vi,  - og så skal det handles litt babyutstyr! Det gleder jeg meg til! Synes det er et godt utvalg av fint og billig utstyr man trenger.




Redebyggingen fortsetter - og det er stor stas!
Blir fint og snart kunne gjøre klar stelleplassen på badet og sovekroken inne hos oss til bebisen! Litt småtteri har jeg allerede kjøpt. Lysegrønne rislamper skal bli takpynt (litt vanskelig og se fargenyansen på bildet, men den er nydelig bebigrønn!, nye knotter til Hemnes kommoden er komplett, og en fin tapetprøve skal opp på bebisen sitt rom. Det er nok en stund til han sover der, så denne puslingen har jeg tenkt til å bruke tid på og bare kose meg med!

Klem

3 kommentarer:

MissMette sa...

Hei Ellen-Marie :)
Kom over bloggen din via en
annen blogg, og tenkte jeg
skulle legge igjen et lite
spor...
Likte bloggen din veldig godt
med mange flotte innlegg og
bilder - så jeg la meg også
til som følger ღ Ønsker deg
en fortsatt fin kveld og uke.
Klem fra Mette

yanmaneee sa...

yeezy boost 350 v2
goyard
supreme outlet
golden goose
steph curry shoes
kobe shoes
bape
kyrie 4
pandora
lebron james shoes

thiso sa...

more info here Dolabuy YSL Visit This Link check investigate this site Dolabuy Goyard

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!