tirsdag 20. september 2011

mer lys

Morgenene har nå blitt ganske mye mørkere på kort tid, for ikke og snakke om hvor raskt det mørkner på ettermiddagene. Jeg elsker levende lys og tenner noen stort sett hver dag. Et fat på bordet fylt med telysholdere av ymse slag og et kubbelys eller to, gir en lun og koselig stemning. 







Det er fortsatt ingen tegn til at vår lillle bebis kommer noe før termin, noe jeg har innbilt meg på en eller annen måte at han  kommer til å gjøre, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet.  Det ser ut til at det blir nok en regnværskveld, så da passer det fint med TVkos og sofa, og tålmodighetssmøring!

Fin tirsdag!

8 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Nydelig stemning...
Best å være forberedt på å gå over termin ;)
Jeg måtte holde ut 7, 10 og 14 dager over puh!
Ja, ja er så utrolig verdt det...
Lykke til videre.
Klem May Helen

Kari sa...

Utrolig delikate bilder. Du får kose deg i det nydelige hjemmet ditt mens du går der og venter. Lykke til!
Klem, Kari

Sommerjenten sa...

Kjempeflotte bilder! Tenner masse lys her hjemme også, koselig.

Masse lykke til med siste innspurten! Blir spennende å høre når det blir fødsel :)

Precious Home sa...

Nydelige bilder du viser:)

Lykke til med fødsel, babisen kommer tidsnok skal du se:)

Monica sa...

Hei på deg.
Nydelig bilder hos deg. Her tennes det også ganske mye lys ;)
Ønsker deg masse lykke til med fødselen!

yanmaneee sa...

yeezy shoes
kyrie 6
curry 6
golden goose sneakers
kyrie 3 shoes
nike cortez
nike air max
yeezy boost 350 v2
coach outlet store
air jordan

yanmaneee sa...

supreme
nike sb
jordan shoes
kd 12
moncler jacket
nike off white
off white hoodie
longchamp
kenzo
supreme new york

shathea sa...

this post https://www.dolabuy.ru/ i thought about this dolabuy.su link Dolabuy Chrome-Hearts

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!