søndag 20. november 2011

i fjor
 




Mimre, mimre...

Julen i fjor feiret vi hos våre respektive familier, vi bodde sammen i en blokkleilighet, vi hadde verken barn eller juletre (uten sammenlikning forøvrig!). I år har vi eget hus, vi skal være sammen hele julen, både hjemme, hos min familie og hos H sin familie i Trondheim. Vi har fått verdens fineste, lille sønn, og juletre skal vi ha i år!! Dette kommer til å bli den fineste julen!

Bildekvaliteten er heller dårlig på julebildene fra i fjor. De er knipset med mitt gamle digitalkamera. Nå er kvaliteten på bildene litt bedre og klarere, nytt kamera gjør susen!

En uke til første søndag i advent - jeg gleder meg!

3 kommentarer:

Lina sa...

så fint innlegg - i både tekst og bilete! :)

litt likt her i heimen, pluss ei skilsmisse i svigerleiren, minus baby ;) hihi... men: pluss eige juletre, enebolig & julaften hos oss! ♥

klem til deg og den vakre bloggen din ♥

Karoline sa...

Jeg gleder meg også veldig til advent :) Blir gøy å titte innom alle de flotte bloggene, inkludert denne, fremover mot jul!
Ha en fin søndag :)
Klem

Karlotte sa...

Så koselig! Det å få barn gir virkelig julen en ny dimensjon:-) Vi har i alle år reist opp til Namsos hvor jeg kommer fra og har min familie, men i år skal vi feire jul i Landhandleriet for første gang /trønderbataljonen kommer ned for å feire med oss!!) Juletre er blinket ut i skogen bak huset og juleplanleggingen er så vidt i gang! Kos dere med deres!! Klem fra Karlotte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!