fredag 13. januar 2012

lovlig tidlig?


For en start på januar måned! Litt snø og kuldegrader
har vi jo hatt, men nå er det mildt og gresset er grønt. 
Jeg får vårfornemmelser! Er det lov til å lage litt vår inne?



Noen kirsebærgreiner i en hvit 
krukke er et herlig, lite vårtegn.




Orkideen er ikke spesielt vårlig - den er fin hele året!

Jeg har hengt opp noen bilder fra den første tiden med Jakob,
sammen med et bilde av H og meg, og et print herfra, i trappen. 
"Kjærlighetsveggen"

Nyt fredagen!!
Klem

3 kommentarer:

deconordic sa...

Hihi! Jeg er også mer enn klar for vår. Denne vinteren ble liksom aldri skikkelig vinter. Kirsebærgreiner er bare nydelig.

Ha en fin helg! Klem

Anonym sa...

Liker forandringen på headeren!!! kult :) Gleder meg til å se hva du har drevet med i heimen også!
STÅ PÅ :D
Klem fra lille frø

Magdalena sa...

fint hos deg :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!