fredag 6. januar 2012

utfordring: mitt beste interiørbilde?

 Utfordringen fant jeg via Signe, som fant den hos Maya.

Hm, mitt beste bilde? Janteloven sitter i ryggmargen 
kjenner jeg...Men iallefall liker jeg dette 
bildet veldig godt. Det er sikkert fordi det lå så mye spenning og 
forventning i å lage denne uroen til bebisen som vi ventet på!
Vet heller ikke om det kan kalles et interiørbilde, kanskje heller et detaljbilde?
Men jeg hiver meg på utfordringen - du må sjekke ut premien - veldig fristende!

Fredag - herlig!

15 kommentarer:

Signe sa...

Åh så fint! Jeg digger det!
Fine farger og teksturer, rett og slett en herlig ide og godt gjennomført :)

Klem og god helg,
Signe

Lisette sa...

Kjempe fint, liker liker liker....

Emmas hvite borg sa...

Liker bildet ditt veldig godt! Nesten som man kan kjenne den spenningen dere følte rundt babyen ;) God helg til deg og dine :)

Silje sa...

Det bildet var bare NYDELIG!
Fargene, teksturene.. alt!
Ha en god helg, digger bloggen din ;)

klemmer fra Silje

Størstepia sa...

Helt enig Ellen, det er et herlig bilde!!
Lykke til i utfordringen, er med jeg også;)!
God helg snuppa, så sees vi neste lørdag!
Klem fra Kjersti

Monica sa...

Hei på deg.
Et herlig bilde!! Ønsker deg masse lykke til i utfordringen.
Ha en riktig fin fin helg.
Klem, Monica

Myke minutter sa...

Fint lys i bildet og en kjempesøt uro! Lykke til i utfordringen og ha en herlig helg :) Klemmer

ege denne sa...

Nydelig uro, med flotte blå perler :)

Love Peace Pionies sa...

Kjempeflott!!

godt nytt år, ønsker deg alt godt i 2012!

klem

carina sa...

Nydelig bilde, finefine Ellen!
Klem Carina

Karlotte sa...

Veldig fint bilde og flott uro Ellen!
Men, jeg ble så forelsket i det første bildet ditt av denne vakre pinnestjernen sammen med piffen og ovnen. Ble rett og slett inspirert av det!! Tusen takk for koselg kommentar du<3 fortsatt fin helg til deg og dine, klem fra Karlotte

Fabelaktig sa...

Hei på deg!
Innmari, innmari koselig at du deltar i konkurransen hos meg :) Veldig stas!

Nydelig bilde!

Husk å følge med, så du ser om du kommer med videre :)

Fabelaktig helg!
Maia

ReVinyl sa...

Nydelig bilde!
Æ like alot!

Siw

Lene (Galleri Bo) sa...

Kjempefint bidrag. Lekkert :)

dryss - madam Torvestad sa...

Så herlig bilde - og for en sjelfull uro!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!