tirsdag 17. april 2012

walk-in

- det kan jeg bare drømme om! 
Her har vi skråtak på alle soverom,
og vi har ingen ledige kvadratmeter til å lage et "walk in closet" med masse oppbevaringsplass. 
Men vi har allikevel fått til en superenkel 
og god løsning som funker for oss. 
Enklere enn dette kan det ikke bli og det er ikke noe revolusjonerende altså.






To kommoder og et middels stort skap fikk vi plass til langs en vegg på vårt soverom. 
Her har vi alle sesongklærne våre, treningstøy, bunad og dress. 
Sko og andre småting har vi i et lite kott i gangen.
Jeg har til og med en egen skuff til mine smykker, belter og pynt.








God tirsdag til deg ! 
Klem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,
Så fin blogg du har!
Sengetøyet er nydelig, kan jeg spørre hvor det er kjøpt?

Mvh,
Kaia

Brekk sa...

hei hei, takk for koselig kommentar;) super ide med lampeledningen! Fin fin blogg forresten;) Legger meg til som følger av bloggen din jeg - fin dag til deg

Ragnhild

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!