fredag 1. juni 2012

grå gang


Jeg har lagt min elsk på fargen grå.  
Egentlig er jeg en hvit-jente, men jeg synes grått passer til så mye. 
Må nesten passe meg så ikke alt blir grått her hjemme for det kan bli litt trist ! 

Det siste grå er den lille gangen vår. 
Tidligere var den hvit, men nå har den fått en lys, kald, nøytral gråfarge. 
Gangen er liten, men synes det funket bra med grått allikevel, 
den føles ikke mindre for å si det sånn ! 






Vi bor i et femtitalls-hus og i de gamle husene var ikke gangen et prioritert rom.  
Men utrolig nok er det plass til et minitoalett også 
(det er neste rom som skal oppgraderes!). 
Man får så vidt snudd seg rundt i gangen, så det er vanskelig og ta bilder der. 
 
Vi er snart ferdige med finishen, venter bare på et bilde som skal opp på veggen !


Fredag igjen dere.
I kveld er det kylling cacciatore på menyen- ny favorittrett her hjemme !

Klem

6 kommentarer:

Høytrykk sa...

Femtitallshus og liten gang høres veldig kjent ut gitt... Ikke så veldig praktisk!

Fin gråfarge dere har valgt på veggen! Grått er fint!

Renate Josefine sa...

Nydelig grå :)

God helg til deg!
Klem Renate

Rosa sa...

Lekkert!
Jeg har heller ikke vært så glad i grått tidligere, men nå digger jeg fargen. Gjerne i kombinasjon med sort og hvitt. Og gjerne med et sprekt lite innslag av f eks rosa eller oransje:-)

Riktig god helg til deg, nyt den!

Klem, Rosa

deconordic sa...

Veldig fin gråfarge i gangen deres, jeg digger grå. Er litt usikker på om hvitfargen vi har i det nye rekkehuset vårt er litt for grå, men gjort er gjort, hehe!

God helg :)

Anonym sa...

Så utruleg fine fargar i lag!Lekkert -rett og slett! Er det lov å spørje om fargekoden til den gråe målinga?

Marie:)

yanmaneee sa...

kd shoes
kyrie 5 spongebob
curry shoes
balenciaga shoes
kd shoes
canada goose
lebron james shoes
supreme clothing
yeezy boost 350 v2
yeezy shoes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!