tirsdag 3. juli 2012

sitteplass

Vi har et lite spisebord for tre på kjøkkenet. Her spiser vi alle våre hverdagsmåltider. 
Bordet er gammelt og tåler litt av hvert, det gjør ihvertfall ikke noe at det får en skramme,
eller mange! Lille tassen her elsker å slå og dunke det meste i bordet
når vi spiser (ikke så mye manerer eller oppdragelse her foreløpig - *smiler*)!
- Ihvertfall, litt trangt er det her, særlig etter at jeg flyttet en hylle 
og erstattet den med et skap. To stoler og en tripptrapp ble litt robust 
på vårt lille kjøkken. Men mannen visste råd - herlig!



Vi startet med en krakk for å teste det ut, men etter bare en dag ønsket jeg meg en til! 
Og det klarte han utrolig nok å trylle fram til meg! Genialt at krakkene kan skyves helt under bordet når vi ikke sitter på dem. Skal få tatt et oversikstbilde en dag, 
det var absolutt ikke mulig i dag... 







 Krakkene er brukt i undervisningssammenheng, på skolekjøkkenet, 
og de er fra 1950-tallet - elsker dem! For at vi ikke skal få helt tresmak bak (!), var det nødvendig med fine nye puter! Liker så godt kombinasjonen mellom de stramme stripene og det slitte tresetet på krakkene.

Tirsdag, Greys og glede seg til en inneklemt feriedag i morgen.
Klem



4 kommentarer:

Unknown sa...

Høres ut som om du har verdens koseligste spisebord og herlig med lure løsninger ; ))

Ha en deilig kveld og som deg skal jeg krype godt opp i sofaen og se på TV.

klem fra meg

Lillekatt sa...

Herlige stoler!!!

Sweet Chili . sa...

Flotte puter og herlige stoler:)

Ha en fin helg!

Klem fra Pernille

Karlotte sa...

Herlige stoler og lekre, lekre puster - kan man spørre hvor de er fra?!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!