torsdag 22. april 2010

farmorteppet







ligger alltid parat på armlenet. Det varmer godt for både kropp og sjel! Teppet er gammelt, jeg husker det fra jeg var liten jente på besøk hos farmor Asta. Lenge har det ligget hjemme hos foreldrene mine og vi har varmet oss under teppet i mange, mange år. Etterhvert ble nok mamma litt lei fargene og hull som trengte reparasjon, og ville bytte det ut. Men hun fikk ikke kaste det, for det fikk bli med inn i varmen igjen hos meg! Fargevalget er jeg kanskje ikke helt fortrolig med, men det spiller ingen rolle når jeg vet hvem som har brukt sene timer og lange kvelder på dette!!

Nå er jeg blitt medlem i NIB, JIPPI!!!
Noen som vet hvordan man får linket opp symbolet på siden her??!!

-E-

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!