onsdag 21. april 2010

fra kjøkkenet










































Hyllene i eik vil jeg male hvite og veggene skulle jeg gjerne sett bomullsfargede. Men tror ikke det bli noe av, håper nemlig at det ikke er så altfor lenge til vi blir boende her. Men jeg liker hyllene, så de blir med videre og males hvite etterhvert! På hyllen er det søte, gamle og nye bokser med te, ting og tang og telys i!!. Vekten er et gammelt loppefunn. Litt rusten er den, men den tar seg fint ut på hyllen!





















Søte, små, hvite blomster i en krukke kjøpt på Lilla.
Våren flytter inn!!


-E-

1 kommentar:

Hanne Mette sa...

Tusen takk for koselig kommentar inn e hos meg. Du har en kjempefin blogg som jeg gjerne vil følge videre. :)
Klem Hanne Mette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!