onsdag 5. mai 2010

Plansjefeber - 2

Har tidligere vist bilder av en gammel skoleplansje som henger på veggen hos oss. Det fikk meg til å tenke på de andre som jeg har stuet bort på loftet. Og da var det i gang, jeg måtte bare hente to av de ned... Disse synes jeg er så kule! Digger at de er svarte i bunnen, fargene er litt sterkere enn det som vises her.




Jeg fjernet rammene som hang på veggen fra før og plasserte plansjen ved siden av bildet av mini-meg. Men det blir litt for mye kræsjing å ha de hengende sånn side om side kjenner jeg.... Viser ikke bilde av det engang jeg!!






Så jeg måtte jo da bare prøve å ha de to plansjene hengende ved siden av hverandre... Hm... Har jo en annen lysere plansje på en av kortveggene i stuen, så ble liksom litt mye oppmerksomhet, eller de tok liksom litt for mye plass alle sammen. i sammen!! Huff!! Tror de må opp på loftet igjen og vente litt til på sin revansje - for den kommer! Eller kanskje en av de kan henges på soverommet på en enslig spiker som stikker ut av veggen?!

Fortsatt god nestensolig onsdag!!

-E-

2 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

De var knalltøffe!

mi-rachel sa...

så pene de var.
koselig du besøkte bloggen min.
bloggen din er veldig fin:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!