søndag 2. mai 2010

Vårlig vandring

Når våren viser seg fra sin beste side (som den gjør her på Østlandet i dag!!!), er det bare å tre på seg vårfavorittene og tusle en tur!!! Mine converse begynner å bli velbrukte, så mulig samlingen må utvides med et nytt par....! Kanskje det blir ett par i grått? Synes også de nye seilerskoene er fine. Husker så godt hvordan vi knøt lissene og surret de pent opp i en snurr for ja... ca. 17 år siden... Herlighet; nostalgi!!!





Fargen på veggene i gangen er jeg superfornøyd med, den heter Marracesh og er fra Jotun. Gangen er ikke stor, så følte meg litt gæren når jeg valgte en "mørk" farge til et lite rom. Men jeg synes det fungerer superbra jeg! Puffen kjøpte jeg to av på Fretex for mange år siden. De tilhører egentlig et soveromsmøblement. Puffene er malt, men det burde gjøres om igjen... Tidligere var de trukket med et lyst sommerfulgtrekk, men det ble jeg lei. Så nå er det originale striesekktrekket synlig. Inntil videre. Puff nr. 2 brukes som klesoppsamling på soverommet....

God søndag!!

-E-

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Søk i denne bloggen

Velkommen tilbake!